/Files/images/15645314_564090917115830_1334255240_n.jpg

Станом на 1 вересня 2018 року у школі І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва відкрито 32 класи, в яких навчається 977 учнів.

1-4 кл. - 16 класів (1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г, 2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г, 3-А, 3-Б, 3-В, 3-Г, 4-А, 4-Б, 4-В, 4-Г)

5-9 кл. - 14 класів (5-А, 5-Б, 5-В, 6-А, 6-Б, 6-В, 7-А, 7-Б, 7-В, 8-А, 8-Б, 8-В, 9-А, 9-Б)

10-11 кл. - 2 класи (10-А, 11-А)

/Files/images/vchitel/2016-2017/DSC_1657.JPG

Станом на 1 вересня 2017 року у школі І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва було відкрито 30 класів, в яких навчалося 920 учнів.

1-4 кл. - 15 класів (1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г, 2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г, 3-А, 3-Б, 3-В, 3-Г, 4-А, 4-Б, 4-В)

5-9 кл. - 13 класів (5-А, 5-Б, 5-В, 6-А, 6-Б, 6-В, 7-А, 7-Б, 7-В, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б)

10-11 кл. - 2 класи (10-А, 11-А)

/Files/images/2016-2017/den_narodjennya_klasu/SDC16900.JPG

Станом на 1 вересня 2016 року у школі І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва було відкрито 31 клас, в яких навчалося 845 учнів.

1-4 кл. - 16 класів (1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г, 1-Д, 2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г, 3-А, 3-Б, 3-В, 3-Г, 4-А, 4-Б, 4-В)

5-9 кл. - 13 класів (5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г, 6-А, 6-Б, 6-В, 7-А, 7-Б, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б)

10-11 кл. - 2 класи (10-А, 11-А)

/Files/images/2016-2017/den_miru/SDC17222.JPG

Станом на 1 вересня 2015 року у школі І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району м.Києва було відкрито 26 класів, в яких навчалося 721 учень.

1-4 кл. - 13 класів (1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г, 2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г, 3-А, 3-Б, 3-В, 4-А, 4-Б)

5-9 кл. - 11 класів (5-А, 5-Б, 5-В, 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б, 8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б)

10-11 кл. - 2 класи (10-А, 11-А)

/Files/images/2015-2016/jivopis_na_skl/SDC18413.JPG

Діяльність Школи будується:

- на принципах доступності, гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадянських і релігійних об’єднань;

- взаємозв’язку розумового і морального, фізичного і естетичного виховання, рівності умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку;

- органічного зв’язку з національною культурою, традиціями;

- диференціації змісту і форми освіти;

- наукового, розвиваючого характеру навчання;

- гнучкості і прогностичності, єдності і наступності, поєднання державного управління і громадського самоврядування.

/Files/images/1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1793

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.