З метою формування розвивального та мотивуючого освітнього простору в освітньому закладі організовано :
· забезпечення комфортних і безпечних умов праці і навчання ;
· створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації ;
· створення команди супроводу для дітей з ООП ;
· залучення спеціалістів, корекційних педагогів ( логопеда, дефектолога, реабілітолога, практичного психолога ) для проведення корекційно-розвивальних занять з учнями з ООП ;
· відкриту, прозору і зрозумілу для здобувачів освіти систему оцінювання їх навчальних досягнень ;
· залучення учнів з ООП до загальношкільних та класних виховних заходів, акцій, свят ;
· постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників щодо методик роботи з дітьми з ООП ;
· облаштування ресурсної кімнати для розвантаження «особливих» дітей ;