ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ПЕРІОД З 12.05 ПО 15.05.2020
Англійська мова
Lesson 6 (page 92)
Ex. 1, 2 прослухати, прочитати. Нові слова записати у словник
Ех. 3, 4 прослухати текст, потім прочитати та перекласти. Дати відповіді на запитання.
Lesson 7 (page 93)
Ех. 1 прослухати вірш, спобувати перекласти
Ех. 2, 3 слухай, показуй, скажи хто що любить
Ех. 4 сласти запитання та дати відповіді на них, за малюнками вправи 2
Зошит: ст. 73-74
Урок інформатики. 2 клас. Створення малюнків у Scratch за готовим алгоритмом
"Сніжинки", Лускунчик, П.І. Чайковський
Поділ тварин за способом живлення. Ланцюги живлення
2 клас Математика Ділення іменованих чисел
№ | Дата | Предмет | Зміст роботи, тема |
1. | 12.05.2020 | Українська мова | Діагностична робота. Диктант «Травень» |
Читання | На що схоже гудіння джмеля ? Л. Забашта «Дивосвіт», В. Шкляр «Джміль». (п.) с. 152-15; (др.з.) с. 60, с. 61 впр. 3 | ||
Математика | Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. (п.) с. 141 №№ 11, 12, 13, 14 | ||
Мистецтво | Балет. Слухання: фрагмент балету «Лускунчик» П. І. Чайковського | ||
2. | 13.05.2020 | Українська мова | (п.) с. 142 впр. 392 усно, правила. Діагностична робота «Мова і мовлення. Текст. Речення» |
Читання | Чи завжди допомога приносить користь? В. Чухліб «Равлик». (п.) с. 154: (др. з.) с. 61 впр. 4 | ||
Математика | Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел. (п.) с. 142 №№ 21, 22, 23, 25 | ||
Інформатика | Створення малюнків за готовими алгоритмами | ||
3. | 14.05.2020 | Українська мова | Повторюємо розділ «Текст». (п.) с. 136 Запитання і завдання для повторення – опрацювати усно, впр. 375 |
Читання | Чи радієш ти приходу літа ? Т. Коломієць «Ранок». М. Чумарна «Літо». (п.) с. 155: (др.з.) с. 61, с.62 впр. 2, 3 | ||
Я досліджую світ | У природі все взаємопов’язане. (п.) с. 123-125; (др. з. ) с. 44-45. Діагностична робота «Літо» | ||
Дизайн і технології | Ліплення з пластиліну «Бджілка Майя» | ||
4. | 15.05.2020 | Математика | Підсумкова діагностична робота за рік |
Я досліджую світ | Безпечна поведінка на відпочинку. (п. ) 121-122; (др. з.) с. 43, с.44 впр. 2 | ||
Мистецтво | Фантастичні герої кінофільмів. Виготовлення добрих роботів-трансформерів з пластиліну за власним задумом |
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ПЕРІОД З 04.05 ПО 08.05.2020
Абзац тексту. План тексту
2 клас українська мова. Типи текстів.
Текст - розповідь (Мова та читання 2 клас)
Текст - опис (Мова та читання 2 клас)
Українська мова 2 клас. Текст-міркування.
Таблиці додавання та віднімання числа 3. Ламана лінія. Розв’язування простих задач
Інформатика
Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати
Тварини лісу
Природа. Жива та не жива. Відео для дітей. / Nature. Alive and not alive. Videos for children.
На порозі літа.
Англійська мова
Unit 7 "do you like carrots?"
Lesson 3 (p.89)
Ех. 1, 2 – прослухати та прочитати
Ех. 3 – прослухати, прочитати та перевести текст
Ех. 4 – прочитати дитяче меню
Ех. 5 – записати у зошит що ти любиш та не любиш.
Lesson 4 (pages 90)
Ех. 1 - нові слова прослухати, повторити, записати у словник та вивчити їх
Ех. 2 - прослухати пісню
Ех. 3 прослухати діалог, прочитати його та перекласти
Lesson 5 (pages 91)
Ех. 1 прослухати, прочитати та перекласти вірш
Ех. 2, 3 слухати, показувати та повторити
Ех. 4 - намалювати у зошиті (той, що ми завели) що ти їси протягом дня та переписати такст, вставляючи замість крапок відповідну страву.
№ | Дата | Предмет | Зміст роботи, тема |
1. | 04.05.2020 | Українська мова | Діагностична робота. Списування . Списати текст (п.) с.138 впр. 380 |
Читання | Опис літнього дня. М. Коцюбинський «Літній день». (п.) с. 150; (др.з.) с. 58-59 впр. 1-4 | ||
Математика | Складання виразів за блок-схемами. (п.) с. 139 №№ 1, 6, 7 | ||
Я досліджую світ | Тварини влітку. (п.) с. 114-115; (др.з.) с. 41 | ||
2. | 05.05.2020 | Українська мова | Закріплення знань про будову тексту. (др.з.) с. 39 |
Читання | Складання плану казки. Л. Українка «Три метелики». (п.) с. 151-152; (др.з.) с. 59-60 впр. 5, 6 | ||
Математика | Діагностична робота. Таблиці множення та ділення. Множення та ділення з 1 та 0 | ||
Мистецтво | Музична мультвікторина. Вивчити пісню А. Мігай « Мультики» | ||
3. | 06.05.2020 | Українська мова | Види текстів. (п.) с. 132 впр. 364 усно; с. 134 впр. 369; с. 135 впр. 374 |
Читання | Діагностична робота. Робота з літературним твором | ||
Математика | Повторення вивченого. Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. (др.з.) с. 59 | ||
Інформатика | Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати | ||
4. | 07.05.2020 | Українська мова | Ознаки розрізнення: текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування. (п.) с. 135 впр. 373 усно; (др.з.) с.40 впр.1, с.41 впр. 2 |
Читання | Робота з дитячою книжкою. Прочитати казку зарубіжного письменника ( на вибір). Діагностична робота. Читання вголос | ||
Я досліджую світ | Літні державні свята. (п.) с.118; (др.з.) с. 42 | ||
Дизайн і технології | Виготовлення листівки до Дня матері «Ніжний бузок» | ||
5. | 08.05.2020 | Математика | Повторення вивченого. Креслення відрізків. Обчислення довжини ламаної. (п.) с. 140 № 1, 2 усно; №№ 3, 4, 5. 7 |
Я досліджую світ | Мрії про літо. (п.) с. 119-120; (др.з.) с. 42-43 | ||
Мистецтво | Театральна атмосфера. Виготовити корону для принца та принцеси ( за власним задумом) |
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ПЕРІОД З 27.04 ПО 30.04.2020
Текст. Будова тексту (Мова та читання 2 клас)
Ознаки літа
Презентація до уроку: "Слова, слова.. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами"
Як робити прості мультики. How to make simple cartoon. Как сделать простой мультик
Навчання онлайн. 2 клас. Математика. Множення числа 10, ділення на 10
Що таке текст. Заголовок
Англійська мова
Unit «Do you like carrots?»
Lesson 1
Ex. 1, 2, 3 прослухати, повторити та записати нові слова у словник
Ех. 6 переписати питання у зошит та дати на них відповіді.
Еда на английском языке. Food.
Lessons 2
Ех. 1, 2 – прослухати та вивчити нові слова, записати їх у словник, читати
Ех. 2 – прослухати та прочитати текст
Ех. 4 – записати правило у зошит (правило у рамочці)
Ех. 5 – написати речення у зошит, вставляючи необхідний артикль)
FRUITS in ENGLISH for kids
Learn Fruit for Kids | What is it? Game for Kids | Maple Leaf Learning
№ | Дата | Предмет | Зміст роботи, тема |
1. | 27.04.2020 | Українська мова | Поняття про текст. Добір заголовків до текстів. (п.) 123 правило, впр. 341 усно, 342, с. 125 правило, впр. 346 усно |
Читання | Світло важливе для всього живого. Г. Сковорода «Казка про світло». (п.) с.145-146; (др.з) с.56-57 | ||
Математика | Множення числа 10. (п.) с. 137 правила, № 1; (др.з) с. 58 | ||
Я досліджую світ | Літні явища в природі. Ознаки літа в неживій природі. (п.) с. 110-11;(др.з) с. 39 | ||
2. | 28.04.2020 | Українська мова | Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка. (п.) с.127 правило; (др.з.) с. 37-38 |
Читання | Переказуємо казочку своїми словами. Л. Костенко «Бузиновий цар» (п.) с. 146-147 | ||
Математика | Множення та ділення на 10. (п.) с. 138 № 3, 6, 7 | ||
Мистецтво | У світі мультфільмів. Види мультиплікації. Створення композиції «Свято улюблених мультперсонажів» | ||
3. | 29.04.2020 | Українська мова | Закріплення знань про будову тексту. (п.) с. 128 впр. 354 усно; впр. 355 |
Читання | Діагностична робота. Аудіювання . | ||
Математика | Розв’язування задач. Знаходження значень виразів зі змінною. С. 139 № 3,5, 3, 4 | ||
Інформатика | Зміна виконавця у середовищі Скретч | ||
4. | 30.04.2020 | Українська мова | РЗМ. Удосконалення тексту із часто повторюваними словами. Переглянути відео з РЗМ. Скласти текст «Які дарунки приносить весна ?» |
Читання | Перш ніж щось сказати, подумай! Народна байка «Ображена черепаха». (п.) с. 148; (др.з) с. 57-58) | ||
Я досліджую світ | Рослини влітку. (п.) с. 112-113; (др.з) с. 40 | ||
Дизайн і технології | БЖД. Аплікація з ниток. Виготовлення за зразком композиції «Пташине гніздечко» |
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ПЕРІОД З 21.04 ПО 24.04.2020
"Пісня Лисички" з дитячої опери Миколи Лисенка "Коза-Дереза" - З любов'ю до дітей
Пан Ко́цький — українська народна казка.
Як зробити літак з паперу своїми руками
2 клас НУШ Передбачення результату виконання алгоритму
2-г міні-кейси укр
№ | Дата | Предмет | Зміст роботи, тема |
1. | Вівторок 21.04.2020 | Українська мова | Закріплення та узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. Індивідуальні завдання «Міні-кейс» |
Читання | (п.)с. 141-143; (др. з.) с.54-55 № 1, 2, 3 | ||
Математика | (п.) с. 133 правила; (др.з) с. 55 | ||
Мистецтво | Просто казка. Створення ілюстрації до української народної казки «Пан Коцький» | ||
2. | 22.04.2020 | Українська мова | (п.) с. 121 усно; (др. з.) с. 37 впр. 4 |
Читання | (п.) с. 143; (др.з.) с. 55 № 4,5 | ||
Математика | (п.) с. 135 №1, 2, 3 усно, правила; (др.з.) с. 56 | ||
Інформатика | Передбачення результату виконання алгоритму | ||
3. | 23.04.2020 | Українська мова | РЗМ. Описати тваринку (5-6 речень) |
Читання | Позакласне читання . Українські народні казки | ||
Я досліджую світ | (п.) с.105 навчитися пришивати ґудзик за зразком. с. 108 Підсумовуємо разом | ||
Дизайн і технології | БЖД. Вирізування та склеювання шаблонів деталей моделі планера за зразком | ||
4. | 24.04.2020 | Математика | (п.) с. 137 № 1, 2 усно, правила; (др.з.) с. 57 |
Я досліджую світ | Підсумовуємо разом. Діагностична робота « Моя країна – Україна» | ||
Мистецтво | Музична казка-опера. Вивчення пісні Лисички з опери «Коза-Дереза» . |
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Завдання для дистанційного навчання під час карантину на період з 13.04 по 17.04.2020
Лайфхак. Таблиця множення на 9
Українська мова (2 клас). Урок -закріплення з теми "Види речень за метою висловлення"
Предмет | Завдання |
Українська мова | (п.) с. 115 впр. 318; с. 118 впр. 330; с. 119 впр. 332; Діагностична робота «Диктант» ( у Vb ) |
Читання | (п.) с. 140-141; (др. з.) с. 54 ( 1, 2, 3); Вивчити вірш до Великодня ( на вибір ) |
Математика | Вивчити таблицю множення і ділення на 9; (п.) с. 132 правило; (др. з.) с. 45-52 |
Я досліджую світ | ( п. ) с. 100-105; (др. з.) с. 36-38 |
Англійська мова | Unit 7 - Do you like carrots? Lesson 1 (Ст. 86-87) Ex. 1, 2, 5 - прослухати та повторити Ех. 3 - записати слова у словник Ех. 6 - завести зошит в клітинку на 12 аркушів та переписати запитання і дати на них відповіді Lesson 2 (ст. 88) Ех. 1, 2 - прослухати, повторити та записати слова у словник Ех. 3 - прослухати пісню, прочитати слова у підручнику Ех. 5 -з зошит переписати речення, вставляючи артиклі Lesson 3 (ст.89) Ех. 1, 2 , 3, 4 - прослухати та прочитати Ех. 5 - записати у зошит; Друкований зошит: ст. 69-71 |
Дизайн і технології | Виготовити і представити на відео Великодню поробку |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ДЛЯ УЧНІВ 2-Х КЛАСІВ НА ПЕРІОД З 06.04 ПО 10.04.2020
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
7 Days in a Week Song
Українська мова|2 урок| Схематичне позначення речень | Школа Prometheus
Основні ознаки речення
Дата | Предмет | Завдання |
06.04 понеділок | Українська мова | (п.) с.107-108 правила; с.109 впр. 301 (5) усно, впр. 302; (др. з.) с.34 впр 1 |
Читання | (п.) с. 132-136; (др. з.) с. 51-52 | |
Математика | Таблиця множення числа 8; (др. з.) с. 40-41 | |
Я досліджую світ | (п.) с. 94; (др. з.) с 34 | |
Англійська мова | Lesson 9-10 (p. 82-83); (з.) р. 67 | |
07.04 вівторок | Українська мова | (п.) с. 110 впр. 305 усно; с. 111 впр.306; (др.з.) с.34 впр.2 |
Читання | (п.) с.137; (др. з.) с. 52 впр. 1 | |
Математика | (п.) с. 120 № 4; с. 11 №№ 7, 8, 1 | |
08.04 середа | Українська мова | (др. з.) с. 35 впр. 1; (п.) с. 114 впр.314 |
Читання | (п.) с. 138 | |
Математика | Таблиця ділення на 8; (п.) с. 122 №№ 4,7; с. 124 №№ 3,4 | |
Англійська мова | Lesson 11 (p. 84); (з.) р. 68 | |
09.04 четвер | Українська мова | (др. з.) с. 36 впр. 2, 3 |
Читання | (др. з.) с. 53 | |
Я досліджую світ | (п.) с.95; (др.з.) с.35 | |
Мистецтво | Намалювати, або виготовити аплікацію, композицію «Вербові котики» ( за власним задумом ) | |
10.04 п’ятниця | Математика | (др.з.) с. 42-44 |
Я досліджую світ | (п.) с.96-97; (др.з.) с. 35, 36 ( вправа 2) | |
Англійська мова | Lesson 12 (p. 85). Повторити всі вивчені слова. (з.) р. 68 |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ 2 КЛАСІВ З 30.03 ПО 03.04.2020 Р.
ВИНИКЛИ ПИТАННЯ? ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЗОК З ВЧИТЕЛЕМ-ПРЕДМЕТНИКОМ В ЧАС ЗА РОЗКЛАДОМ ЧЕРЕЗ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Математика
Збільшення та зменшення числа у кілька разів
Музична таблиця ч повна
Музична таблиця ІІ ч повна
Українська мова
Службові слова, їх роль у реченні
Лего-гра до уроку української мови :"Числівник" 2 клас.
Зв’язок прикметників з іменниками.
Дата | Предмет | Завдання |
30.03 понеділок | Українська мова | Д. р. «Іменник» (Vb). (п.) с. 100 правило, с.101 впр. 280, 281 |
Читання | (п.) с. 128-130 | |
Математика | Д. р. «Таблиця множення і ділення на 5, 6 » (Vb). (п.) с. 113 № 1,2,3 усно; вивчити таблицю множення числа 7 ; с.113 № 6, 7 | |
Я досліджую світ | Д. р. «Моя безпека» (Vb). (п.) с.86-87; (з.) с. 31-32 | |
Англійська мова | Lesson 6 (p. 80) прослухати аудіозаписи (Vb) та повторити; ex. 4 - самостійно прочитати; (др.з.) Lesson 6 (p. 64) | |
31.03 вівторок | Українська мова | Д. р. «Прикметник» (Vb). (п.) с. 102 правило, впр. 287; (др.з.) с. 32 впр. 1 |
Читання | (др. з.) с. 48-49 | |
Математика | С. 113 № 1 усно; вивчити таблицю ділення на 7; (п.) с. 114 № 2, 4 ; с. 115 № 8, 9 | |
01.04 середа | Українська мова | Д. р. «Дієслово» (Vb). (п.) с. 103 впр. 289, 290; с. 104. впр. 293; впр. 294 ( усно ) |
Читання | (п.) с. 132-133; (др.з.) с. 50 | |
Математика | (др. з.) с. 38-39 ; (п.) с. 115 № 1, 2 усно; с. 116 № 7, 8 | |
Англійська мова | Lesson 7 (p. 81) прослухати аудіозаписи (Vb) і виконати завдання з підручника ex. 1,2,3 ; (др.з.) Lesson 7 (p. 65) | |
02.04 четвер | Українська мова | (п.) с. 105 впр. 295; (др. з.) с. 33 ; с.105-106 опрацювати усно завдання для повторення |
Читання | Д. р. «Аудіювання» (Vb). (п.) с.134-135 | |
Я досліджую світ | Д. р. «У світі рукотворних тіл» (Vb). (п.) с. 88-89; (з.) с. 32-33 | |
03.04 п’ятниця | Математика | (п.) с. 117 правило; № 4, 7 ; с. 119 № 6, 7 |
Я досліджую світ | Д. р. «Весна» (Vb) . (п.) с. 90-91; (з.) с. 33 | |
Англійська мова | Lesson 8 (p. 82). Story time ; (др.з.) Lesson 8 (p. 66) можна намалювати. Діагностична робота (Vb) |
Урок - гра "Слова, що називають ознаки предметів. Роль прикметників у мовленні" (2 клас)
Казка про частини мови
Завдання для дистанційного навчання під час карантину для 2-х класів на період з 12.03-20.03.2020 р.
Фізична культура:
Фізкультхвилинка - СКІК ТА СКОК - Веселі Дитячі Пісні - RoNika і ютуб канал З Любов'ю до Дітей Вверх і Вниз - Веселі Дитячі Пісні - Руханки і Фізкультхвилинки - З Любов’ю до Дітей
ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАННЯТЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Відео-лекторій .
"Наш імунітет - бережімо його"
Корисні підказки. Імунітет
Дата | Предмет | Завдання |
12.03.2020 четвер | Я досліджую світ | (п.) с. 70-71; (др.зош.) с.25 |
Українська мова | (др.зош.) с. 30 впр. 1, с. 31 впр. 2 | |
Читання | (п.) с. 118-119, продовжити вірші; (др.зош.) с. 43 впр. 2, с.44 впр. 3 | |
13.03.2020 п’ятниця | Я досліджую світ | (п.) с. 71-73 ; (др.зош.) с.26; поспостерігати, які рослини біля твого будинку зацвітають рано навесні, а які – пізніше. |
Математика | (п.) с.109 № 1, 2, 3 усно; с.110 правило; (др.зош.) с. 28, 29 | |
Англійська мова | ( п.) урок № 2 с. 76, вивчити та записати у словник назви днів тижня; ( з.) с. 63 впр. 1, 2 |
16.03.2020 понеділок | Я досліджую світ | (п.) с. 74-75, виготовити пташку з паперу, (др. зош.) с.27-28 |
Математика | (п.) с. 110 № 4 усно, № 7,8, с. 111 № 5, 7 | |
Українська мова | (п.) с. 98 впр. 273, 275; впр. 274 усно | |
Читання | (п.) с. 119-120; (др. зош.) с. 44, с. 45 впр.3 | |
Англійська мова | (п.) с. 77 читати, нові слова записати в словник; (др. зош.) с. 64 впр. 2 | |
17.03.2020 вівторок | Українська мова | (др.зош.) с. 31 |
Математика | (др. зош,) с. 30, 31, 32 | |
Читання | (п.) с. 121-24; (др. зош) с. 45-46 | |
18.03.2020 середа | Українська мова | (п.) с. 100 правило, впр. 278, 279, 280 – усно; впр. 281, 282 |
Математика | (п.) с. 112 правило, № 3, 8 – усно; (др. зош) с.33 | |
Читання | ( п. ) с.125-127 читати, с.126 вірш напам’ять; (др. зош) с. 46, 47, 48 впр. 2,3 | |
Англійська мова | (п.) с. 78 читати; (др.зош) с. с. 65 впр. 1 | |
19.03.2020 четвер | Українська мова | (др. зош) с. 32 впр. 1, 2; (п.) с. 101 впр. 284 |
Читання | Позакласне читання. Читати казки | |
Я досліджую світ | (п.) с. 78-79, (др.зош) с. 28-30 | |
20.03.2020 п’ятниця | Я досліджую світ | (п.) с. 80-81, 84; (др. зош) с. 30, 31(впр. 2) |
Математика | Вивчити таблиці множення і ділення на 7; (др. зош); (др. зош) с. 34, 37, 36, 37 | |
Англійська мова | ( п. ) с. с. 79, впр. читати, знайти відповідні малюнки |