ПРОГРАМА ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ

ПО ВПРОВАДЖЕННЮ ПРОЕКТУ “ПРАВОВА ПЛАНЕТА”

Комплекс заходів:

- організаційна робота;

- психологічна підготовка;

- навчання, методична роботу з вчителями, які будуть задіяні у проекті;

- моніторинг \спостереження та контроль\;

- підведення підсумків і результатів.

Кожен із запланованих заходів повинен обов´язково аналізуватись адміністрацією з метою усунення недоліків та визначення подальших перспектив.

ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА

1.Нарада при директорові \січень\:

-створення творчої групи по впровадженню проекту;

-підбір вчителів;

-визначення стратегії впровадження;

-корекція плану та тематики виховних годин.

2.Педрада: “Концептуальні засади правової освіти і правового виховання в школі” \лютий\:

-ознайомлення з концепцією;

-науково-методичне та матеріально-технічне забезпечення;

-анкетування.

3.Нарада при директорові \лютий\:

-аналіз анкетування;

-кадрове забезпечення \варіанти\;

-стимулювання.

4.Засідання творчої групи \лютий\:

-складання програми впровадження проекту;

-планування навчання кадрів;

-корекція календарно-тематичних планів;

-розробка методичних рекомендацій.

5.Організація роботи консультпункту для вчителів, задіяних у проекті \лютий\

6.Проведення “круглих столів” \лютий, квітень, вересень\:

-“Перші кроки, перші проблеми, перші успіхи”.

7.Проведення індивідуальних консультацій для вчителів \постійно\.

8.Нарада при директорові \травень\:

-аналіз результатів за перше півріччя;

-корекція програми впровадження проекту.

9.Підготовка і проведення конференції “Правова освіта і правове виховання: досвід, проблеми, перспективи”\травень\:

-підведення підсумків роботи за рік;

-визначення перспективи.

10.Організація і проведення занять з права із спеціалістами \січень, лютий, квітень\.

11.Організація індивідуальних занять для вчителів, які працюють за проектом \протягом року постійно\.

12.Адміністративна нарада \березень, травень\:

-вивчення результативності правової освіти і правового виховання;

-визначення перспективи.

ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА

1.Індивідуальна робота з учасниками \лютий, квітень\:

-тест на готовність до співпраці;

-тест на сумісність.

2.Ділова гра-тренінг по інтерактивним формам роботи з учнями \лютий, березень, квітень\.

3.Тренінг по формам колективної роботи \травень\.

4.Вивчення досвіду учителя правознавства, методичних наробок як підготовка до можливої атестації \лютий-квітень\.

5.Психологічний тренінг за наслідками перших результатів \квітень\.

6.Атестація учителів з урахуванням участі в проекті \березень\.

7.Індивідуальне консультування учителів з проблем психологічної адаптації до проекту \протягом року постійно\.

8.Моральне і матеріальне стимулювання учителів – учасників проекту за результатами роботи протягом року \травень\.

НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ. МЕТОДИЧНА РОБОТА

1.Апаратне навчання членів творчої групи \червень-серпень\.

2.Навчання педагогічних кадрів, задіяних у проекті, через курси підвищення кваліфікації, семінари-практикуми \серпень-вересень\.

3.Індивідуальні консультаціїї для вчителів \протягом року\.

4.Педагоічна рада.Ознайомлення з концепцією правової освіти і правового виховання у загальному вигляді \вересень\.

5.Випуск методичного бюлетня з рекомендаціями по проведенню уроків з практичного права \лютий, квітень\:

-“Світ навколо мене”

-“Практичне право”

-“Права людини”

6.Семінар з питань поетапного впровадження проекту \ січень, квітень\.

7.Проведення батьківських зборів за тематикою \березень\:

-мета і завдання правової освіти і правового виховання;

-роль сім”ї у правовому вихованні учнів.

8.Засідання творчої групи \лютий, березень\:

-науково-методичне забезпечення проекту;

-алгоритм впровадження;

-моніторинг \алгоритм відстеження результативності\;

-методичні рекомендації;

-корекція.

9.”Круглий стіл” учителів школи І ступеня і спеціалістів з права \березень\.

10.”Круглий стіл” \квітень\

-“Перші кроки, перші успіхи,перші проблеми”;

-“Перспективи впровадження проекту”.

11.Педагогічна виставка методичних розробок з уроків права \січень, квітень\.

12.Конференція “Правова освіта і правове виховання: досвід, проблеми,перспективи" \травень\:

-підведення підсумків роботи за рік;

-визначення перспективи.

МОНІТОРИНГ \СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА КОНТРОЛЬ\

1.Аналіз календарно-тематичного планування курсів на 2016-2017 н.р.\вересень\:

-“Світ навколо мене”- школа 1 ступеня;

-“Практичне право” - 5-8 класи;

-“Основи правознавства” – 9 класи;

-“Права людини” - 10 класи.

2.Первинне діагностування учнів \жовтень\.

3.Відвідування уроків спеціалістами з права \листопад, березень\.

4.Довідка за результатами відвіданих уроків – виробнича нарада \листопад, березень\.

5.Анкетування батьків \жовтень, квітень\.

6.Контрольні зрізи з права \грудень, квітень\.

7.Аналіз контрольних зрізів – до апаратної наради, до наказу \грудень, квітень\.

8.Підсумкова довідка про результативність впровадження проекту – до педради \червень\.

5. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

1.Рішення педради про впровадження у навчально-виховний процес проекту “Правова освіта і правове виховання” \вересень\.

2.Висвітлення результатів діагностування учнів та аналізів відвіданих уроків на виробничиц нараді, засіданні творчої групи \жовтень-листопад, березень-квітень\.

3.Наказ про результати контрольних зрізів \травень\.

4.Педрада з питань результативності впровадження проекту та визначення перспектив.

Кiлькiсть переглядiв: 656