ПРОГРАМА ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ
ПО ВПРОВАДЖЕННЮ ПРОЕКТУ “ПРАВОВА ПЛАНЕТА”
Комплекс заходів:
- організаційна робота;
- психологічна підготовка;
- навчання, методична роботу з вчителями, які будуть задіяні у проекті;
- моніторинг \спостереження та контроль\;
- підведення підсумків і результатів.
Кожен із запланованих заходів повинен обов´язково аналізуватись адміністрацією з метою усунення недоліків та визначення подальших перспектив.
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
1.Нарада при директорові \січень\:
-створення творчої групи по впровадженню проекту;
-підбір вчителів;
-визначення стратегії впровадження;
-корекція плану та тематики виховних годин.
2.Педрада: “Концептуальні засади правової освіти і правового виховання в школі” \лютий\:
-ознайомлення з концепцією;
-науково-методичне та матеріально-технічне забезпечення;
-анкетування.
3.Нарада при директорові \лютий\:
-аналіз анкетування;
-кадрове забезпечення \варіанти\;
-стимулювання.
4.Засідання творчої групи \лютий\:
-складання програми впровадження проекту;
-планування навчання кадрів;
-корекція календарно-тематичних планів;
-розробка методичних рекомендацій.
5.Організація роботи консультпункту для вчителів, задіяних у проекті \лютий\
6.Проведення “круглих столів” \лютий, квітень, вересень\:
-“Перші кроки, перші проблеми, перші успіхи”.
7.Проведення індивідуальних консультацій для вчителів \постійно\.
8.Нарада при директорові \травень\:
-аналіз результатів за перше півріччя;
-корекція програми впровадження проекту.
9.Підготовка і проведення конференції “Правова освіта і правове виховання: досвід, проблеми, перспективи”\травень\:
-підведення підсумків роботи за рік;
-визначення перспективи.
10.Організація і проведення занять з права із спеціалістами \січень, лютий, квітень\.
11.Організація індивідуальних занять для вчителів, які працюють за проектом \протягом року постійно\.
12.Адміністративна нарада \березень, травень\:
-вивчення результативності правової освіти і правового виховання;
-визначення перспективи.
ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА
1.Індивідуальна робота з учасниками \лютий, квітень\:
-тест на готовність до співпраці;
-тест на сумісність.
2.Ділова гра-тренінг по інтерактивним формам роботи з учнями \лютий, березень, квітень\.
3.Тренінг по формам колективної роботи \травень\.
4.Вивчення досвіду учителя правознавства, методичних наробок як підготовка до можливої атестації \лютий-квітень\.
5.Психологічний тренінг за наслідками перших результатів \квітень\.
6.Атестація учителів з урахуванням участі в проекті \березень\.
7.Індивідуальне консультування учителів з проблем психологічної адаптації до проекту \протягом року постійно\.
8.Моральне і матеріальне стимулювання учителів – учасників проекту за результатами роботи протягом року \травень\.
НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ. МЕТОДИЧНА РОБОТА
1.Апаратне навчання членів творчої групи \червень-серпень\.
2.Навчання педагогічних кадрів, задіяних у проекті, через курси підвищення кваліфікації, семінари-практикуми \серпень-вересень\.
3.Індивідуальні консультаціїї для вчителів \протягом року\.
4.Педагоічна рада.Ознайомлення з концепцією правової освіти і правового виховання у загальному вигляді \вересень\.
5.Випуск методичного бюлетня з рекомендаціями по проведенню уроків з практичного права \лютий, квітень\:
-“Світ навколо мене”
-“Практичне право”
-“Права людини”
6.Семінар з питань поетапного впровадження проекту \ січень, квітень\.
7.Проведення батьківських зборів за тематикою \березень\:
-мета і завдання правової освіти і правового виховання;
-роль сім”ї у правовому вихованні учнів.
8.Засідання творчої групи \лютий, березень\:
-науково-методичне забезпечення проекту;
-алгоритм впровадження;
-моніторинг \алгоритм відстеження результативності\;
-методичні рекомендації;
-корекція.
9.”Круглий стіл” учителів школи І ступеня і спеціалістів з права \березень\.
10.”Круглий стіл” \квітень\
-“Перші кроки, перші успіхи,перші проблеми”;
-“Перспективи впровадження проекту”.
11.Педагогічна виставка методичних розробок з уроків права \січень, квітень\.
12.Конференція “Правова освіта і правове виховання: досвід, проблеми,перспективи" \травень\:
-підведення підсумків роботи за рік;
-визначення перспективи.
МОНІТОРИНГ \СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА КОНТРОЛЬ\
1.Аналіз календарно-тематичного планування курсів на 2016-2017 н.р.\вересень\:
-“Світ навколо мене”- школа 1 ступеня;
-“Практичне право” - 5-8 класи;
-“Основи правознавства” – 9 класи;
-“Права людини” - 10 класи.
2.Первинне діагностування учнів \жовтень\.
3.Відвідування уроків спеціалістами з права \листопад, березень\.
4.Довідка за результатами відвіданих уроків – виробнича нарада \листопад, березень\.
5.Анкетування батьків \жовтень, квітень\.
6.Контрольні зрізи з права \грудень, квітень\.
7.Аналіз контрольних зрізів – до апаратної наради, до наказу \грудень, квітень\.
8.Підсумкова довідка про результативність впровадження проекту – до педради \червень\.
5. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ
1.Рішення педради про впровадження у навчально-виховний процес проекту “Правова освіта і правове виховання” \вересень\.
2.Висвітлення результатів діагностування учнів та аналізів відвіданих уроків на виробничиц нараді, засіданні творчої групи \жовтень-листопад, березень-квітень\.
3.Наказ про результати контрольних зрізів \травень\.
4.Педрада з питань результативності впровадження проекту та визначення перспектив.